Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2015 19:09 - Марин Маринов: Над Маджо има по-големи босове
Автор: xodjov Категория: Други   
Прочетен: 2497 Коментари: 0 Гласове:
0



Марин Маринов е първият частен детектив след промените. Преди 1990 г. е бил служител в системата на МВР. Има разрешени повече от 1200 случая. Основател е и шеф на Българска асоциация на частните детективи. Работи върху различни случаи – изневери, възрастови кризи, проблеми с деца и семейни конфликти, издирва укрили се или безследно изчезнали, събира информация за нелоялни и ненадеждни партньори, съмнения в промишлен шпионаж и др.    - Наскоро безследно изчезна бившият ти съдружник Лъчо Адамски. Има ли вече някаква информация за него? - Наистина безследно изчезна колегата от охранителната фирма Лъчо Адамски, мой бивш съдружник, и нищо не се говори изобщо за него. Прочетох само няколко редово съобщение. Един ден просто изчезна... Вече има два месеца. Той последно говори с мен, каза ми –хайде да ти се обадя по-късно и оттогава е в неизвестност. Викаха ме да ме разпитват за него. Той имаше охранителна фирма, но беше много далече от тези истории, за които ние си говорим. Твърди се, че е мъртъв, но никой не знае къде е. Лъчо не беше много беден човек, но информация за него няма никаква.    Предупредиха ме да не се бъркам. Говорих с дъщеря му, вероятно и тя, и приятелят й са заподозрени. Аз не мога сам да си правя разследване, не е професионално. Ако някой се обърне за помощ и ми даде тези права, възложи ми да събера информация, защото това може да е тежко престъпление... Той   беше раздал много пари и много е вероятно за това да е изчезнал,   а много е вероятно и заради откуп.    - Какво се промени през годините в методите на „работа” и в живота на „добре облечените бизнесмени”? - Някои от „добре облечените бизнесмени” си създадоха легален бизнес. Другите, които отпаднаха, започнаха да се занимават с простотии или се превърнаха от тарикати в обикновени улични бандитчета. Трети направиха цели губернии, имат градове и паланки в България. Но има и нови играчи. Аз ги деля на два периода – ние бяхме в романтичния период – на бухалките, на това кой е по мъж... Ако има нещо, отиваме, изсипваме се и нещата след това се оправят и всички пием заедно някъде. Сега нещата са много по-мръснишки, тихомълком стават, не знаеш срещу кого стоиш, кой за кого работи... Разместиха се пластовете, истинските мъже или гангстери, ако може така да ги наречем в България, си заминаха. Точно те бяха един регулатор с авторитета си тогава. Някой път се спрягат имена на още живите Маджо, Маргините и т.н., но всъщност истината е, че има много други хора, които ги ползват. Затова се демонизират някакви хора, защото вече са станали по-популярни, просто трябва да има дежурните виновни. Застреляха Боби Цанков, те пък прибраха Маргините?!? Това пък беше такава пиар акция, че ти е бедна фантазията. Абе, Маргините въобще не са, защото Боби Цанков казал на защитения свидетел, много добре го познавам кой е, работеше при мен... пак някакви измислици. Аз съм сигурен, че Маргините изобщо не са го познавали Боби Цанков. Убеден съм, защото после съм говорил с хора приближени, те викат – тоя пък къде се бута...   - Как гледаш на „творчеството” на Георги Стоев и Боби Цанков? - Ами при Боби Цанков всичко написано е 90% измама. Аз говорих с него и му викам – Боби, пишеш глупости. Лично той ми е казвал – Марио, пиша това, което искат да четат хората и което се продава. Казах му, че пише неверни неща, аз съм бил там и знам, че описаното не е вярно. Боби си беше встрани, никой не го вземаше насериозно. Докато Георги Стоев беше малко по-осведомен. С него също провеждах едни такива разговори. Писанията му естествено бяха поукрасени, бяха сложени думи в устата на хора, които дори не говорят по този начин, но въпреки това имаше една известна истина. Докато при Боби, аз между другото не съм му чел всичките неща, защото се ядосвам, но някои четох, ситуацията беше 10% истина. Той ми звънеше през пет минути и затова ме викаха от полицията да си говорим Боби Цанков работил ли е за мен или не е работил. Да, давал съм му охрана, пазили сме го от време на време, макар че той беше толкова скъсан. Дори аз бях там, когато взе този прословут джип на Баретата, до който го застреляха после. Боби вика: "Хайде с джипа да ме закараш до едно место, че моята кола е на ремонт." И аз го питам чий е джипът. Той вика – на Златко джипът е това... И аз му викам – луд ли си ти бе, нали знаеш, че него го наблюдават...   Само тъпанар като Боби Цанков можеше да ползва джипа на Златко Баретата.    - Свидетел си на убийството на Иво Карамански, по онова време ти беше шеф на охраната му. Каква е истината за тази нощ, наистина ли Карамански е искал да се гаври със своя убиец? - Аз никога не съм бил негов охранител. Просто аз му бях приятел и му давах от моите хора да го пазят, тогава имах охранителна фирма. Иво си беше шеф на всичко, включително и на охраната. Вършеше всичко сам, имаше го този талант, правеше го, и то успешно. Драгомир Драгиев, който го застреля Стефан Въжарски, беше човек, работещ при мен и от моята махала в „Лагера”. Бог да го прости, Драго – много свястно момче, нито пиеше, нито пушеше, спортист. Много е тривиална историята за тази вечер на студентския купон в Симеоново, където стана всичко, нищо особено не се е случило. Убиецът му Въжарски беше адски напрегнат и затова и днес аз твърдя, че убийството на Карамански в никакъв случай не беше пиянска свада, както го изкарваха, аз бях там. Много добре мога да преценя, че явно на този човек му беше поръчано да убие Иво Карамански. Ние предварително бяхме проверили Въжарски за оръжие, чак след това се оказа, че той го държал в колата си. За нещастие дори аз му закарах колата и оръжието било вътре, но решихме, че няма опасност. В един момент те се сбиха нещо, но и Лестъра впоследствие също почина. Само аз, между другото, останах от онази злополучна нощ жив. Същата вечер Лестъра беше довел Стефан Въжарски. Част от присъстващите се сбиха помежду си и Иво ги разтърваваше.    Стефан Въжарски и до днес лежи с доживотна присъда в Бобов дол и сега от време на време дава интервюта и говори някакви простотии. Най-вероятно на него си му беше обещано предварително, че след убийството, ще го изкарат от затвора или нещо друго, но явно са го излъгали.    - Осъди Въжарски на 30 000 лева, които да ти заплати за това, че те е прострелял, получи ли си ги? - Не, не съм получил нито една стотинка. Нито една от трите дъщери на Карамански, нито роднините на Драгомир Драгиев, не са получили нищо, макар че и те го осъдиха.   Делото срещу Стефан Въжарски продължи пет години и половина и през това време,    той успя да прехвърли всичко, което имаше на други хора   Най-ме е яд за това момче – Драгомир Драгиев – той беше чист като сълза, останалите – аз, Лестъра и Карамански все сме имали някакви недостатъци...Чувам сега, че е правил опити да се самоубие в затвора Въжарски...    Естествено много пъти съм имал заплахи за живота, смъртни присъди ми се издаваха, бяха едни такива бандитски времена.    - В едно интервю казваш, че Тадаръкова имала дете от Иво Карамански? - Това е един от най-гадните ми моменти и не искам да се връщам към него. Тадаръков и Тадаръкова ги познавам от много време, на Тадаръков дори сме му помагали, когато беше в „Булгарлизинг”. Аз не знаех, че те имат дъщеря, разбрах след тази публикация, в която писаха, че съм казал такова нещо. Не съм казвал, разбира се. Дори твърдели от редакцията, че имат запис на такова интервю, което не съм дал. Беше страшна инсинуация от ваши колеги. Тадаръков ми се обади и проведохме един много неприятен разговор и аз трябваше като там за сестрата да се обяснявам. Да, ама ония казват, че имали запис... Ами айде да отидем да видим имат ли запис...   - Стават ли често такива случаи като на Венци Стефанов – той плаща искания откуп, а после не връщат отвлечения му син?  - За съжаление има, не ми се иска да ги посочвам тези случаи, в които лично аз съм работил.   Не знам откупа на Венци Стефанов дали са го взели точно тези,   които са отвлекли сина му. В много случаи хората като знаят, че даден човек няма как да го върнат, по обясними причини се опитват да вземат пари и в повечето случаи успяват. При строителния предприемач от Бургас Стоян Стоянов само беше малко по-различно. Аз лично очаквах там да има искане за откуп, но нямаше и се знаеше предварително, че едва ли е между живите, но ситуацията вече беше доста по-сложна. За съжаление много случаи не са просто отвличания за пари и някои се възползват, а са поръчка.  Доста отвличания бяха чиста поръчка от конкуренцията...  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xodjov
Категория: Политика
Прочетен: 1567701
Постинги: 5392
Коментари: 533
Гласове: 303
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031