Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2009 16:30 - саморефлексия
Автор: hikari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1829 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 28.08.2009 17:14


  самосъзнанието се отнася до разбирането ми за собствените ми цели и ценности. знам къде искам да стигна и защо. в състояние съм да се откажа от добра оферта за заплата, ако работата не отговаря на моята представа за смислена работа или се разминава с принципите ми и дългосрочните ми цели. изобщо не мога да си причиня вътрешен дискомфорт вземайки решения, които противоречат на моите ценности. противопоказно ми е да работя работа, която ми е досадна. във всичко търся смисъла. не мога да си позволя да приема работа само защото парите ми изглеждат добри. работата трябва да има значение за мен, да означава нещо за мен - лично. духът ми не приема ограниченията.решенията ми са съобразени с високата степен на самоосъзнатост която ми е присъща. решенията ми са съобразени с личните ми ценности. изпитвам удовлетворение от работата си. работя с удоволствие.
истината е че мога да се оценя реалистично. да оценя самата себе си. мога да говоря точно и открито за собствените си емоции и за начина, по който те се отразяват на общуването ми с хората, на работата ми, на връзката ми с любимия ми съпруг, на семейството ми.трябва ми време за да свикна с новата си ситуация, с новото си битие.
трябва ми време да призная за провалите си. трябва ми време за да мога да разказвам случките и грешките си с усмивка. да, самоиронията и чувството за хумор - плод на самосъзнанието ми чудесно ще ни свършат работа когато се наложи да говоря за силните си и за слабите си страни. защото е невъзможно да се анализира изпълнението на мисията без споделяне и позитивна нагласа към конструктивната критика. на първо място - самокритичност. това, което може да се роди в собственото ми съзнание е в пъти повече от всяка външна забележка или заплаха или знак за провал. самосъзнанието ми ражда високото ми самочувствие. няма как - познавам собствените си способности и нямам намерение да приема провала си за крайна и константна величина. жива съм - следователно - продължавам напред и нагоре. но вече ще помоля за подкрепа, когато е необходимо, и ще поемам премерен риск - няма да търся предизвикателствата, тъй като не винаги съм сигурна че се справям физически с тях. ще се науча да залагам само на силните си страни...копнея за успеха. дишам го. съществувам.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - божествена светлина
05.06.2009 09:25

Утринното слънце свети вътре,
съзнанието ми е чисто и светло,
от моя прозорец аз литвам
към висините на небето,
къпещо се в божествена светлина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hikari
Категория: Изкуство
Прочетен: 4670229
Постинги: 6284
Коментари: 5529
Гласове: 11796