Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.08.2013 09:38 - СМЕШНА ЖЕНА
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4901 Коментари: 12 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 СМЕШНА ЖЕНА

Слънцето
изгаря раменете ми
сякаш са бебешки
обрастват със светлина
в огромни криле
Аз съм никога -
точно това съм!
Защо цял живот
се опитвах
да бъда някога?
Да бъда
като другите хора?
Но не съм.
И няма да бъда.

21. 08. 2013.

image






Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - " Да бъда като другите хо...
22.08.2013 09:48
" Да бъда
като другите хора?
Но не съм.
И няма да бъда. "
...............................

Бъди себе си!

цитирай
2. sestra - Подарявам ти всяко сърцевидно нещо,
22.08.2013 12:25
което може да ми попадне пред очите, че както го описва Кундера, след всички нас остава само кичът - слаб отпечатък от неизразимия парадокс на съществуването. Надявам се да се усмихнеш. :)
цитирай
3. stela50 - Не зная ... всъщност няма нищо случайно ...
22.08.2013 15:34
преди час ми попадна тази картина и ме размисли,
провокира ме да напиша нещо...
А ти си уловила мислите ми, Надя ...
Всъщност искам само да ти кажа колко е хубаво
и истинско това, което си написала ... много хубаво.
Поздрави !
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 1. hristo27 - " Да бъда като другите хо...
22.08.2013 23:17
hristo27 написа:
" Да бъда
като другите хора?
Но не съм.
И няма да бъда. "
...............................

Бъди себе си!


Здравей Христо! Благодаря ти, опитвам :) Но понякога ставам за смях и това уморява. Благодаря за разбирането.
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 2. sestra - Подарявам ти всяко сърцевидно нещо,
22.08.2013 23:19
sestra написа:
което може да ми попадне пред очите, че както го описва Кундера, след всички нас остава само кичът - слаб отпечатък от неизразимия парадокс на съществуването. Надявам се да се усмихнеш. :)

:) Да, усмихвам се! Благодаря ти, Стани. Колко хубаво е човек да има приятели, с които се разбира без думи. Прегръдки!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 3. stela50 - Не зная ... всъщност няма нищо случайно ...
22.08.2013 23:23
stela50 написа:
преди час ми попадна тази картина и ме размисли,
провокира ме да напиша нещо...
А ти си уловила мислите ми, Надя ...
Всъщност искам само да ти кажа колко е хубаво
и истинско това, което си написала ... много хубаво.
Поздрави !

Блгаодрая ти, Таничка! Извини ме, че сега отговарям, сутринта без да помисля го пуснах това нещо и вече нямах достъп до интернет, да го скрия. Напиши, моля те! При мен тази картина кацна съвършено случайно. Написах снощи "Ангел" и се появи тя. И ме измъкна. Вече я обичам. Сърдечни поздрави, Таничка и до скоро!

Да, нищо не е случайно. Вярвам в това.
цитирай
7. makont - Изобщо си слънцеприемащо голямо Ангелче!
23.08.2013 19:04
Не можеш да си като другите, ти си нежна. Прегръдки, Наденце!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. makont - Изобщо си слънцеприемащо голямо Ангелче!
23.08.2013 21:28
makont написа:
Не можеш да си като другите, ти си нежна. Прегръдки, Наденце!

:) Неуко същество съм, Майче. Затова така съм го казала. Но като във всеки човек имам и зрънце ангелско. Когато го завърших, т.е. спрях да го записвам това нещо горе, останах толкова дълбоко потресена от това, което съм записала на белия лист хартия, че се питах - как е възможно!? Но ето - възможно е. После си казах - защо да го крия и го публикувах тук. И това съм. Човек не трябва да се срамува от себе си. Дори това да го прави смешен. :) Прегръщам те!
цитирай
9. isteater - Абсолютно вярно
23.08.2013 23:15

да, бъди себе си... И попътен вятър в тази насока, защото е вярната!

Успех!

:)))
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. isteater - Абсолютно вярно
24.08.2013 11:55
isteater написа:

да, бъди себе си... И попътен вятър в тази насока, защото е вярната!

Успех!

:)))

Ние сме крайни същества, Isteater. Но сме и безкрайни. Изборът ни принадлежи. Когато осъзнаем, когато осезаем това, прибираме се в себе си. Хубаво е.
цитирай
11. sparotok - !!!
26.08.2013 22:52
Къде ли не скитаме...в търсене на себе си, кого ли не привличаме...търсейки себе си...

Хубав стих Наде!
Хареса ми!!!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. sparotok - !!!
26.08.2013 23:40
sparotok написа:
Къде ли не скитаме...в търсене на себе си, кого ли не привличаме...търсейки себе си...

Хубав стих Наде!
Хареса ми!!!


Съдба. Нищо повече или по-малко, Павка. Непреодолима съдба. Радвам се, че ме разбра. Понякога сами не се разбираме. :) Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3279406
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43584