Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2011 23:41 - Вдигни юмрука ако ти пука. Запретни ръкави, бобрата ни е тука!!!!!!!!!!!!
Автор: nikidichev Категория: Политика   
Прочетен: 2357 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.05.2011 00:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да заявя че ме е срам от политиците в нашата страна. Срам ме е от Станишев, срам е е от Доган, срам ме е от Болен, от Борисов, от Първанов, от Костов, Лостов и цялата сган която ни докара до просешка тояга. Гадими се от вас, повръща ми се всеки път да ви гледам физиономиите на първите страници на вестниците и по новинарските емисии. Писна ми от вас. Искам да ви кажа драги господа, изгонихте приятелите ми в чужбина, изгонихте роднините ми в чужбина, но аз няма да се дам. Нека всеки на който му е писнало да се включи в най - масовия протест правен в най - новата ни история. Нека покажем че не сме мърши. Нека да им кажем да си вървят на всичките тия сребролюбци и предатели. Аз не ги искам, сигурен съм и вие. Но нека не стоим и чакаме да падне тавана. Те съсипаха бъдещето ми, те прогониха младите хора, бъдещето на България, те съсипаха цялата държава. Бедни сме, мизерни сме, но сами си го причинихме. Те ни докараха до просешка тояга, те ни хвърлиха в лапите на монополистите, те ни оставиха да оцеляваме. Те са виновни за това, но ние сме още по - виновни че ги оставихме за 20 години да пропилеят всичко строено с пот и кръв от нашите баби и дядовци, от нашите бащи и майки. Затова нека поправим грешката си, нека ги изметем, можем стига да искаме. Можем стига да разберем че не сме волове, които да търпят всичко това, цялата тази гавра която се излива върху нас. Борбата ни е тука. От нас зависи какв ще бъде утрешният ден. Нека започнем прочистването.










Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikidichev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2179759
Постинги: 103
Коментари: 712
Гласове: 304
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930