Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 02:29 - Да цивриш или да се бориш?! Това е дилемата ...
Автор: nikidichev Категория: Политика   
Прочетен: 1955 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.05.2011 02:35


  
"Gledam bulgarskite krasoti, surzeto mi se sviva i mi se plache s glas. Nikoga ne bih napusnala BG ako razni mafia pravitelstva i banditi ne biaha doshli na vlast. Hora, imame VSICHKO!!! I New Zealand, i Alpite i vsichko. Poviarvaite. E, niamame palmi posadeni v zemiata, no palmi pak imame, samo idete do Balchik. Ziveia za denia, kogato neshtata shte se poopraviat, no tozi den niama da doide.:(((" 


Коментар на емигрантка на снимка от България


Нещата ще се оправят тогава когато и ние се оправим. Тогава когато спрем да търпим. Нещата могат да се оправят, промяната обаче може да дойде от нас!!!! Само и единствено от нас!!! Какво предпочитате да продължаваме да бягаме навън и да циврим че чакаме нещата да се оправят за да си дойдем. Само че нещата няма да се оправят от самосебеси!!!

Мафия - правителствата няма да си отидат сами. Сергейовци, Гоце, Лостов и компания трябва да бъдат изритани. Някой трябва да им покаже че вече не са желани от никой. На мен лично ми се повръща от тях. Срам ме е че те са наши политици и държавници. Срам ме е от положението което ни докараха. Срам ме е от наглостта с която ни лъжат!!!

‎"В една зверилница, толерантността е равна на самоубийство" Н.Хайтов





Тагове:   дилема,   борба,   политици,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikidichev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2177355
Постинги: 103
Коментари: 712
Гласове: 304
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930