Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2022 21:57 - Връщам се от плаж с внуците/Коментар до Гочето ... изтрит
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2958 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Не плаж по гръцките острови, не и в Калифорния и Флорида, а от вир в селска река , който всяка година в началото на лятото правим. Хапнах, отворих си биричка и веднага на "Лични дневници" в блог бг. Чета и съм доволен от себе си За кой ли път осмислям деня ти/На гочето /, че и на цяла кохорта след теб. Три , четри  постинга , десетки коментари и никъде не съм пропуснат.Все пак , нали знаеш, че днес е пълнолуние, че дозата хапове, трябва да е подсилена. Лапаш и пишеш-нЕма да се бОиш.Путин да се бОи, че не ти е в категорията Слава Гочi !

ПП Лапаш хапове. Обяснявам ,защото имаш навика да се жалваш на
модераторите

ПП Да питам и аз нещо приятелче, след като ми зададе 10ина въпроса
и всичките свързани с твоята божественост - Алилуя!
Та въпросът ми Гоче е:
Не е ли по евтино, тези катадневни постинги и коментари да си ги пишеш от Панагюрище, а не от Амстердам.  И тези постинги и коментари , не е ли по добре да ги разпределяш-един на Свободка/Либ..ерте шери/, на Корнела...Пардон Корнела беше една която мен прелъга. На Кортина искам да кажа? Впрочем къде изчезна тази дама. Остаря и я подмени с по млада и по учена-с два доктората  и консултант на сарафите в България?
ПП Гоче, аз съм дърт Комуняга.  При соца, например взетите заеми, не влизаха в БВП, макар, че заемите тогава бяха основно инвестиционни , а не да се прехранваме.Детската смъртност се отчиташе смъртността в детска възраст, а не до 1 година.  Това имах предвид, когато казах ,че детската смъртност влияе чувствително  на средната продължителност на живота. Има и страни , които отчитаха за смартност и загуба на плода след определени месеци бременост, както и загуба по медицинско предписание-хваната малоформация, шарка по време на бременост...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Ето ме бре, Венци - нали тук живея! Ха ха ха ха-йде и сега да покажа непочтеността ти!
11.08.2022 22:03
Когато аз изтрия твой коментар...
Правил съм го не повече от 2 или 3 пъти и то не за друго, а за да ти дам нишан, че ако бях компрексар като вас - щях да те изтривам тотално!

Та, когато аз изтривам твой коментар, ТОЙ НЕ ТИ ОСТАВА в секцията "Моите коментари"!
Ако сега обаче ти погледнеш там, ще установиш, че той си ти е там, а само не се визуализира и на негово място има стандартен репер, че е изтрит от модерацията.
Защо, аз не зная, а и не ме интересува, макар да ти се казва в самия репер!
ВЪПРОСЪТ Е, ЧЕ АЗ НАЛИ СЪМ НЕКАДЪРЕН, ТА ЧЕТА ТОЗИ ТВОЙ КОМЕНТАР И ТОЙ НЕ Е СЪЩОТО, КОЕТО ПРЕДСТАВЯШ НА СЪБЛОГЪРИТЕ СЕГА!
Тоест, интрига! Отново!

Колкото до това дали зададените от мен въпроси към ЛЪЖИТЕ ТИ, да видим колко те касаят моя божественост - нова интрига!
Защото аз мисля, че касаят ТВОИ ЛЪЖИ!

Та пренасям ти ги тук, не че ще им отговориш, а за да си направят сметка съблогърите що за стока си:
Въпрос 1-ви:
ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ЗА 2021 ГОДИНА ДЕТСКАТА СМЪРТНОСТ В БЪЛГАРИЯ Е 5,4 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, А В КУБА 7,6 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, ТИ СЪЗНАТЕЛНО ЛИ ЛЪЖЕШ И ЗА ТОВА ИЛИ?

Въпрос 2-ри:
Как става така, че ти тролиш как в Куба нямало корупция, а истината е, че тя е почти колкото в България, защото CPI (Corruption Perceptions Index) на България за 2021-ва година е 43, а този на Куба е 46 и Куба също е към 50-то място в света?

Въпрос 3-ти:
Как става така, че ти тролиш как Куба била марка в здравеопазването... Как била социална държава с преразпределяне на блага и прочее бля-бля... А самите кубински медии пишат, цитирам: "Държавата на ръба: кубинците споделят снимки на протести, полицейски побои и криза в здравеопазването"?
Пишат го на 18 юли 2022 г. в 17:07 ч.

Въпрос 4-ти:
Каква социална държава е тази, в която жените получават ПЕТ ПЪТИ по-ниско трудово възнаграждение от мъжете?

Въпрос 5-ти:
Каква социална държава е тази, в която пенсионерите могат да получават пенсиите си в един единствен пощенски клон и ако не вземат по каквато и да е причина парите си 2 поредни месеца - може да пият една студена вода за тях?

Въпрос 6-ти:
Каква социална държава е тази, в която НА ГИШЕ, не банкомат, можеш да изтеглиш максимум 300 кубински песо и за деня можеш да направиш 6 такива тегления?
(За сравнение: на базата на "Револют" аз в България мога да изтегля на банкомат 1800 лева на едно теглене! За СВЕТА дори няма да сравнявам, защото ме е "срам", че съм българин!)

Въпрос 7-ми:
Какво вярно има в твърдението ти, че САЩ налагали санкции на Куба (което НЕ Е вярно), а не до преди месеци самото кубинско правителство да налага 100% мито на вноса на технологични продукти, превръщайки по този начин цената им непосилна за другиго в Куба, освен най-богатите?
(След бунтове и размирици митото е намалено на 38%, което отново е безумно високо, ама казваш Куба е социална държава и има бля-бля преразпределение?!)

Въпрос 8-ми:
Каква нормална въобще държава е Куба, след като туристите имат право да внесат смартфон, видеокамера, лаптоп на базата на заплащане на митническа такса колкото е стойността на устройството?
Тоест, ще внесеш в Куба фотоапарат, за да снимаш, но ако той ти струва 800$, трябва да заплатиш на държавата 800$ за вноса му!

Въпрос 9-ти:
Каква нормална държава е тази, в която едва 1/3-та от населението й има достъп до Интернет и основно това става в обществени зали, където цената за 1 час ползване е толкова (като паритет и бля-бля), колкото почти 10 лева в България?

Мога да продължа!

Пренесено от тук:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/08/11/protivorechiiata-na-putinopitecite-neizcherpatelno-ta-dopylv.1830416
3-ти коментар.
От 17:52 днес.


ПС:
Много си превъзбуден нещо бре, Венци?!
Та 5-ти постинг пускаш днес!
(Последното е евавка, която ще схванете прочитайки последния ми коментар под предходния постинг на Венци.)


StarForLife™ ·idc=5534424~idp=1830472~110822~024-024·
цитирай
2. vencivaleri1951 - Хайде модераторът, тихомълком изтрил
11.08.2022 22:59
Тихомълком и за какво. Къде съм нарушил нещо.
Остави Куба-спамиш за нея трети ден. Лично аз уважавам кубинците, а и ми харесват като народ-топъл добър.
Ти не ми отговори обаче
От какъв зор пишеш коменати и постинги от Ниската земя, като можеш да го правиш от Панагюрище
И защо освободи без предизвестие Кортина и я замени с друга профил-прима
Да ти кажа-съмнявам се , че ползите от интернет са повече от вредите.
Ето аз в момента гледам мач, а тримата от там всеки с устройстовото си бичи игри и непрекъснато искат нови и чувствително ми бъркат в джоба ,за абсолютни тъпотии.


[quote=starforlife]Когато аз изтрия твой коментар...
Правил съм го не повече от 2 или 3 пъти и то не за друго, а за да ти дам нишан, че ако бях компрексар като вас - щях да те изтривам тотално!

Та, когато аз изтривам твой коментар, ТОЙ НЕ ТИ ОСТАВА в секцията "Моите коментари"!
Ако сега обаче ти погледнеш там, ще установиш, че той си ти е там, а само не се визуализира и на негово място има стандартен репер, че е изтрит от модерацията.
Защо, аз не зная, а и не ме интересува, макар да ти се казва в самия репер!
ВЪПРОСЪТ Е, ЧЕ АЗ НАЛИ СЪМ НЕКАДЪРЕН, ТА ЧЕТА ТОЗИ ТВОЙ КОМЕНТАР И ТОЙ НЕ Е СЪЩОТО, КОЕТО ПРЕДСТАВЯШ НА СЪБЛОГЪРИТЕ СЕГА!
Тоест, интрига! Отново!

Колкото до това дали зададените от мен въпроси към ЛЪЖИТЕ ТИ, да видим колко те касаят моя божественост - нова интрига!
Защото аз мисля, че касаят ТВОИ ЛЪЖИ!

Та пренасям ти ги тук, не че ще им отговориш, а за да си направят сметка съблогърите що за стока си:[quote]Въпрос 1-ви:
ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ЗА 2021 ГОДИНА ДЕТСКАТА СМЪРТНОСТ В БЪЛГАРИЯ Е 5,4 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, А В КУБА 7,6 НА ХИЛЯДА РАЖДАНИЯ, ТИ СЪЗНАТЕЛНО ЛИ ЛЪЖЕШ И ЗА ТОВА ИЛИ?

Въпрос 2-ри:
Как става така, че ти тролиш как в Куба нямало корупция, а истината е, че тя е почти колкото в България, защото CPI (Corruption Perceptions Index) на България за 2021-ва година е 43, а този на Куба е 46 и Куба също е към 50-то място в света?

Въпрос 3-ти:
Как става така, че ти тролиш как Куба била марка в здравеопазването... Как била социална държава с преразпределяне на блага и прочее бля-бля... А самите кубински медии пишат, цитирам: "Държавата на ръба: кубинците споделят снимки на протести, полицейски побои и криза в здравеопазването"?
Пишат го на 18 юли 2022 г. в 17:07 ч.

Въпрос 4-ти:
Каква социална държава е тази, в която жените получават ПЕТ ПЪТИ по-ниско трудово възнаграждение от мъжете?

Въпрос 5-ти:
Каква социална държава е тази, в която пенсионерите могат да получават пенсиите си в един единствен пощенски клон и ако не вземат по каквато и да е причина парите с
цитирай
3. starforlife - ~ 2. vencivaleri1951
11.08.2022 23:10
vencivaleri1951 написа:
Хайде модераторът, тихомълком изтрил
Тихомълком и за какво. Къде съм нарушил нещо.
Остави Куба-спамиш за нея трети ден. Лично аз уважавам кубинците, а и ми харесват като народ-топъл добър.
Ти не ми отговори обаче
От какъв зор пишеш коменати и постинги от Ниската земя, като можеш да го правиш от Панагюрище
И защо освободи без предизвестие Кортина и я замени с друга профил-прима
Да ти кажа-съмнявам се , че ползите от интернет са повече от вредите.
Ето аз в момента гледам мач, а тримата от там всеки с устройстовото си бичи игри и непрекъснато искат нови и чувствително ми бъркат в джоба ,за абсолютни тъпотии.
Свърши ли, че при Радо си оставих перманентен маркер, че те чакам, за да те кача на черешата с нова ебавка - ха ха ха.

ОК, приемам, че си свършил и започвам аз - ха ха ха.

Предястието:
Да ти отнема, Венци, 10 минути, за да напишеш по-горното (което аз бих написал за под минута) си е твоя работа и аз не ти държа сметка, но става жалко когато говориш, че аз тук живея, а твоите никак не кратки и съизмерими с моите коментари ти отнемат в десетки пъти повече време от моето, отделено за моите.
Да не говорим колко често аз диктувам, а Cortana пише, докато аз си върша нещо друго. Може дори да шофирам!

Сега основното ястие:
vencivaleri1951 написа:
Хайде модераторът, тихомълком изтрил
Тихомълком и за какво. Къде съм нарушил нещо.
Това ще го засегна в десерта - ха ха ха - и ще се поебавам по друг начин с теб.

vencivaleri1951 написа:
Остави Куба-спамиш за нея трети ден. Лично аз уважавам кубинците, а и ми харесват като народ-топъл добър.
Ами не, не спамя, а за разлика от теб говоря истината!
Ти си този, който не спами, а ТРОЛИ и то спрямо собствената си държава дори с ЛЪЖИ!
Аз изнасям факти, а ти ИЗМИСЛЯШ и поднасяш на наивните ЛЪЖИ!

vencivaleri1951 написа:
Ти не ми отговори обаче
От какъв зор пишеш коменати и постинги от Ниската земя, като можеш да го правиш от Панагюрище
И защо освободи без предизвестие Кортина и я замени с друга профил-прима
Ето същността ти, интриганте!
Когато няма как да опонираш на фактите - прибягваш до редовния ти похват да започваш с интрига!
В постинга ти интригата дори е по-разширена като си позволяваш да твърдиш, че Корти е по-възрастна от Биб, което съм убеден, че не е вярно.
Въпросът е, че Корти преди години, а Биб разбрах съвсем скоро, ТИ СЕ СЪГЛАСЯВАХА И ДВЕТЕ НА ТВОИТЕ ПОКАНИ ЗА СРЕЩИ, КОИТО ТАКА И НЕ СЕ СЪСТОЯХА!
Та си смешен и жалък, другарю! Крайно смешен и жалък!
Да не говорим, че искаш да кажеш, че да не обсъждаме ЛЪЖИТЕ ти за Куба, за да си вземаме поука от моите ИСТИНИ за нея, не е по-важно от това да обсъждаме Корти, Биб и прочее твои фрустрации?

vencivaleri1951 написа:
Да ти кажа-съмнявам се , че ползите от интернет са повече от вредите.
Ето аз в момента гледам мач, а тримата от там всеки с устройстовото си бичи игри и непрекъснато искат нови и чувствително ми бъркат в джоба ,за абсолютни тъпотии.
Ми то и от теб файда не е имало на тази земя пък те е търпяла, че и още те търпи! Ха ха ха ха
Никой не те пита какво правиш в момента. Както и къде си ходил днес.
А го казвам, защото си спомни как реагирате когато аз (или друг от неприятните ви) напише подобно нещо.
Иначе и по-сериозно: Така са ти възпитани!
Моят малък син преди няма и седмица като си говорехме в Месинджъра и го питах иска ли нов смартфон, защото вече му е на година и половина, а Мъск пусна един връх на сладоледа и бях готов да му го купя за РД (минал в този период от споменатата седмица), ми каза, че не му трябва и пожела да му купя... два чифта маратонки - ха ха ха ха. Смея се, но не се ебавам - отказа телефон за доста над 2000 лева и пожела маратонки и то ЗА РАБОТА специално, за да му е удобно.
Та въпрос на възпитание, Венци! Защото малкият ми син е сигурно колкото твоя най-голям внук (на 20 е).


А СЕГА ДЕСЕРТЪТ ТИ, ВЕНЦИ:
ВЪЗСТАНОВИХ ТИ КОМЕНТАРА!
Ето, провери сам:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2022/08/11/protivorechiiata-na-putinopitecite-neizcherpatelno-ta-dopylv.1830416
За да се убедиш, че не ми влияеш с интригите си и си губиш времето в мисъл, че някак можеш да ме уязвиш.
Виж в П-ще ще ти го поNтя, че съм живял много по-малко, отколкото извън него, а от 2008-ма съм го посещавал не повече от 4-5 пъти за по ден-два!
Та няма как не да ми е по-евтино, а възможно, но за теб е важно да се опиташ да вмениш, че не съм в Амстердам, където обачи поне 3 пъти те каних на мои разноски, за да видиш не само къде живея, а и къде и какво работа и как съм позициониран в йерархията!
Та и тази ти интрига като онази с Корти (която откакто изчезна живее във Великобритания щом те интересува) и Биб (която е поне 6-7 години мисля по-"дърта" - ха ха ха ха - от Корти).
Не, че не мога да пиша през VPN, което да си направя на някой панагюрски сървър, Венци, но защо точно да го правя?


StarForLife™ ·idc=5534442~idp=1830472~110822~027-027·
цитирай
4. zimna - Хихи
11.08.2022 23:42
Спамити ли са, Ил ни съ спамити??
цитирай
5. vencivaleri1951 - Огледалце, огледалце, я кажи...
12.08.2022 07:54
Гоченце, аз може и бавно да пиша, но помня много
Малко си живял вПанагюрище, рядко си ходил, но това не ти е попречило да си в основата на създаване на новия Асарел Медет-капиталистическия:)!?
Колкото до примера с малкия ти син-ами твоя "школа"
Има афинитет към маратонките. Дано не почне да ги събира след като мине сезона:)
А за писането. Не че пиша бързо, но не си ми преоритет Гоче. За разлика от теб моите програмисти нямат и свободна минута. Втора година не са излизали в отпуск, децата са общо взето при нас, а по време на у-ще баба им е с тях. Телефони? Знаеш ли, в къщи имаме купища скъпи телефони-снахата допълнително си е взела да работи-тества ги , каквото и да значи това . Та внуци са при мен на село/аз често ходя на село, не се срамувам, дори ми е гот. Вероятно защото нямам село , а в това дядо е бил пожизнено изселен
от демократите 9тоюнци някога/ и нямам време да те "следя" във всичките ти прояви. Още повече, написах ти че снощи по време на чата ни , гледах и мачовете
на Левски и ЦСКА.
Голямият внук е по голям от сина ти-23 годишен е и след две седмици ще е близо до теб-в Антверпен. Няма да програмира обаче, а няколко месеца ще учи.
Влюбен е и не изпуска приятелката си. Тя отива по програма Еразъм там, кандидатства и той и му се получи. Както е тръгнало, може и прадядо / ако е рекъл Господ/ да стана. Та и аз Гоче, като старшината ти-отглеждам внуци общо взето. Проста работа, трудна и досадна понякога, но в никакъв случай не е безсмислена-5 парчета Гоче. Да ти дава Господ здраве и доверие на децата в теб-та да разбереш какво е, от парче месо , голям човек да отгледаш. И слава Богу , че го имам селото. Тук хлапетата не мрънкат за таблетите си-забравят ги заради животните, преходите, реката и т н Онзи ден направих уникален клип-най малкият внук се хванал за едното куче, което плува и го влачи в реката. Това са ми простичките и "безсмислени " радости Впрочем имам работа другата седмица в софия-ще освобождавам стока от митницата на един от малкото останали ми клиенти. Тагава ще пусна клипа -уникален е. Сам нямам търпение да го видя на по голям екран от този на телефона
starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
Хайде модераторът, тихомълком изтрил
Тихомълком и за какво. Къде съм нарушил нещо.
Остави Куба-спамиш за нея трети ден. Лично аз уважавам кубинците, а и ми харесват като народ-топъл добър.
Ти не ми отговори обаче
От какъв зор пишеш коменати и постинги от Ниската земя, като можеш да го правиш от Панагюрище
И защо освободи без предизвестие Кортина и я замени с друга профил-прима
Да ти кажа-съмнявам се , че ползите от интернет са повече от вредите.
Ето аз в момента гледам мач, а тримата от там всеки с устройстовото си бичи игри и непрекъснато искат нови и чувствително ми бъркат в джоба ,за абсолютни тъпотии.
Свърши ли, че при Радо си оставих перманентен маркер, че те чакам, за да те кача на черешата с нова ебавка - ха ха ха.

ОК, приемам, че си свършил и започвам аз - ха ха ха.

Предястието:
Да ти отнема, Венци, 10 минути, за да напишеш по-горното (което аз бих написал за под минута) си е твоя работа и аз не ти държа сметка, но става жалко когато говориш, че аз тук живея, а твоите никак не кратки и съизмерими с моите коментари ти отнемат в десетки пъти повече време от моето, отделено за моите.
Да не говорим колко често аз диктувам, а Cortana пише, докато аз си върша нещо друго. Може дори да шофирам!</div>
Сега основното ястие:
vencivaleri1951 написа:
Хайде модераторът, тихомълком изтрил
Тихомълком и за какво. Къде съм нарушил нещо.
Това ще го засегна в десерта - ха ха ха - и ще се поебавам по друг начин с теб.

vencivaleri1951 написа:
Остави Куба-спамиш за нея трети ден. Лично аз уважавам кубинците, а и ми харесват като народ-топъл добър.
Ами не, не спамя, а за разлика от теб говоря истината!
Ти си този, който не спами, а ТРОЛИ и то спрямо собствената си държава дори с ЛЪЖИ!
Аз изнасям факти, а ти ИЗМИСЛЯШ и поднасяш на наивните ЛЪЖИ!

vencivaleri1951 написа:
Ти не ми отговори обаче
От какъв зор пишеш коменати и постинги от Ниската земя, като можеш да го правиш от Панагюрище
И защо освободи без предизвестие Кортина и я замени с друга профил-прима
Ето същността ти, интриганте!
Когато няма как да опонираш на фактите - прибягваш до редовния ти похват да започваш с интрига!
В постинга ти интригата дори е по-разширена като си позволяваш да твърдиш, че Корти е по-възрастна от Биб, което съм убеден, че не е вярно.
Въпросът е, че Корти преди години, а Биб разбрах съвсем скоро, ТИ СЕ СЪГЛАСЯВАХА И ДВЕТЕ НА ТВОИТЕ ПОКАНИ ЗА СРЕЩИ, КОИТО ТАКА И НЕ СЕ СЪСТОЯХА!
Та си смешен и жалък, другарю! Крайно смешен и жалък!
Да не говорим, че искаш да кажеш, че да не обсъждаме ЛЪЖИТЕ ти за Куба, за да си вземаме поука от моите ИСТИНИ за нея, не е по-важно от това да обсъждаме Корти, Биб и прочее твои фрустрации?

vencivaleri1951 написа:
Да ти кажа-съмнявам се , че ползите от интернет са повече от вредите.
Ето аз в момента гледам мач, а тримата от там всеки с устройстовото си бичи игри и непрекъснато искат нови и чувствително ми бъркат в джоба ,за абсолютни тъпотии.
Ми то и от теб файда не е имало на тази земя пък те е търпяла, че и още те търпи! Ха ха ха ха
Никой не те пита какво правиш в момента. Както и къде си ходил днес.
А го казвам, защото си спомни как реагирате когато аз (или друг от неприятните ви) напише подобно нещо.
Иначе и по-сериозно: Така са ти възпитани!
Моят малък син преди няма и седмица като си говорехме в Месинджъра и го питах иска ли нов смартфон, защото вече му е на година и половина, а Мъск пусна един връх на сладоледа и бях готов да му го купя за РД (минал в този период от споменатата седмица), ми каза, че не му трябва и пожела да му купя... два чифта маратонки - ха ха ха ха. Смея се, но не се ебавам - отказа телефон за доста над 2000 лева и пожела маратонки и то ЗА РАБОТА специално, за да му е удобно.
Та въпрос на възпитание, Венци! Защото малкият ми син е сигурно колкото твоя най-голям внук (на 20 е).</div>

А СЕГА ДЕСЕРТЪТ ТИ, ВЕНЦИ:
<div class="quote" title="">ВЪЗСТАНОВИХ ТИ КОМЕНТАРА!
Ето, провери сам:
https://starforlife/lichni-dnevnici/2022/08/11/protivorechiiata-na-putinopitecite-neizcherpatelno-ta-dopylv.1830416
За да се убедиш, че не ми влияеш с интригите си и си губиш времето в мисъл, че някак можеш да ме уязвиш.<div class="quote" title="">Виж в П-ще ще ти го поNтя, че съм живял много по-малко, отколкото извън него, а от 2008-ма съм го посещавал не повече от 4-5 пъти за по ден-два!
Та няма как не да ми е по-евтино, а възможно, но за теб е важно да се опиташ да вмениш, че не съм в Амстердам, където обачи поне 3 пъти те каних на мои разноски, за да видиш не само къде живея, а и къде и какво работа и как съм позициониран в йерархията!
Та и тази ти интрига като онази с Корти (която откакто изчезна живее във Великобритания щом те интересува) и Биб (която е поне 6-7 години мисля по-"дърта" - ха ха ха ха - от Корти).
Не, че не мога да пиша през VPN, което да си направя на някой панагюрски сървър, Венци, но защо точно да го правя?


StarForLife™ ·idc=5534442~idp=1830472~110822~027-027·

цитирай
6. marana69 - бравааа!! високо Интелект четиво/ и кака стоножка марабара, сън , не спала,зарад васс..
12.08.2022 08:34
Го4оооо,ти ме изтриваш 99х, откак казах, че имаш 99 лимки в
празната ,дебела..гОлова.
а сега, бързо, чети .че, бързамммме...за ..Хага )

StarForLife™ ·idc=5534442~idp=1830472~110822~027-027·


4. zimna - Хихи
11.08 23:42
Спамити ли са, Ил ни съ спамити??

5. vencivaleri1951 - Ех Гоче,
07:54
starforlife написа:
vencivaleri1951 написа:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5064690
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031